Výměna oleje + filtrů

Olej hraje velmi důležitou roli pro správnou funkci motoru automobilu. Není ale nesmrtelný a jeho výměna by se tedy neměla podceňovat. Odkládání výměny oleje totiž výrazně zkrátí životnost motoru – v tom nejhorším případě se motor zadře a umře úplně. Navíc dochází ke snížení výkonu vozidla a auto i “více žere"

Výměna brzdových komponentů

Brzdy tvoří jednu z nejdůležitějších součástí vozu, a pokud mají fungovat správně, je potřeba o ně pečovat. Ty kotoučové jsou zpravidla efektivnější než bubnové, ale při špatné údržbě nebo důsledkem času může docházet ke zhoršování jejich vlastností. To mnozí řidiči často ignorují a prostě si zvyknou, že je potřeba brzdit dříve a na brzdu více šlapat; jenomže o dobrzdění často rozhodují minuty, a i když dáváte na cestu pozor, nikdy nevíte, jestli vám pod auto nevběhne dítě. Kontrolujte proto svoje brzdy pravidelné.

Výměna segmentů nápravy

Ramena, čepy, řízení, tlumiče, pružiny

U poruch podvozku platí, že čím dříve na ně přijdete, tím méně vás může ve finále stát jejich oprava.

Klepání podvozku
Chvění volantu
Uhýbání automobilu do strany
Hučení kola

Výměna rozvodových sad

Hlavní částí přenosu pohybu je rozvodový řemen. Tyto rozvodové sady by se měly měnit od 60 000km – 210 000km. dle typu motoru. Obvykle tyto rozvodové sady bývají levnější než řetězové. Hlavní části této rozvodné sady bývají: napínací kladka ozubeného řemene, vodící kladka ozubeného řemene nebo oběhová kladka, rozvodový řemen a vodní čerpadlo pokud zasahuje do rozvodů.

Výměna / Repasování dílů motoru

Cívky , svíčky , váha vzduchu, řemeny, kabely, hadice, čidla a další..

Repasování : Alternátorů, startérů

Diagnostika vozu

V současné době, každý vůz sestupuje z montážní linky balený s řadou senzorů, elektromotorů, elektronických přístrojů a bloků. Všechny tyto přístroje nám, majitele automobilů, dávají hodně legrace, dokud všechno je v pořádku a všechny kontrolky na palubní desce jdou spolu. Když auto má závadu, potřebuje opravu, a každá oprava by měla být založena na diagnostice.